Subject: Evakuatsiooni väljapääsude blokeerimine korterelamu Tartu mnt 47 hoovis
From: Toomas Veskimäe <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Ilmar Aavakivi" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 12:03:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Pöördume abi ja selguse saamiseks seoses evakuatsiooni väljapääsu ette
parkijatega.

Tervitades/Best Regards

Toomas Veskimäe

Kinnisvara arendusjuht/ Real estate development manager

  _____

MAXIMA EESTI OÜ

Aiandi tn 13/2, Mustamäe linnaosa,

12918 Tallinn, Eesti/ Estonia

Mobiiltelefon / mobile +372 5422 0545

E-post / e-mail  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.maxima.ee/> www.maxima.ee

  _____

Selle kirja saite MAXIMA Eesti OÜ e-posti süsteemilt ja see on ette nähtud
ainult adressaadile. Kirjas ja selle lisades olev informatsioon võib olla
konfidentsiaalne ja selle kasutamine või avaldamine on piiratud. Kui Te
saite selle kirja eksituse tõttu, informeerime, et selle kirja ja tema
lisade avaldamine teistele isikutele, kopeerimine ja muul viisil
levitamine on rangelt keelatud ja võib olla seadusevastane. Palume
tagastada see kiri ja kõik lisad saatjale e-posti teel ning kustutada see
kiri koos kõikide lisadega. MAXIMA Eesti OÜ ametliku tegevusega
mitteseotud arvamused, järeldused ja muu informatsioon ei saa olla
tõlgendatav kui ettevõtte poolt esitatav või toetatav. Privaatsusteatis.
Sellele elektroonilisele kirjale rakenduvate MAXIMA Eesti OÜ
privaatsuspõhimõtetega saate tutvuda sellel
<http://www.maxima.ee/privaatsus> lingil.